Продавець Компанія "PEGAS Україна" Продаж та обслуговування обладнання для ВАШОГО БІЗНЕСУ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
121 відгук

- Замовлення приймаємо з пн по пт з 10.00 до 17.00! - 24/7 приймаємо замовлення Viber 0675807140 - Офіс працює з пн по пт з 10.00 до 17.00 -Якщо ви зробили замовлення в не робочий час, наші менеджера зв'яжуться з вами в найближчий час!!!! ВСІМ ХОРОШИХ ПРОДАЖІВ!!!! Слава Україні.

Компанія "PEGAS Україна" Продаж та обслуговування обладнання для ВАШОГО БІЗНЕСУ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Условия возврата товара Возврат приобретенных товаров осуществляется в случаях и по правилам, регламентированным Законом о защите прав потребителей Украины. См. текст Закона: Закон Украины о защите прав потребителей Если товар был приобретен в интернет магазине Pegas Украина ( PEGAS SHOP) осуществить возврат можно в течении 14 дней с даты товарного чека. Передать нам товар можно любым удобным способом: привезти к нам в офис г. Киев ул. Радужная 25 оф 7 либо отправить товар перевозчиком ( новая почта,автолюкс,интайм.). Если оплата за товар была принята через перевозчика, возврат осуществляется в течении 14 дней с момента факта оплаты денег перевозчику. Для возврата необходимо отправить товар на наш адрес (или принести его лично) и написать заявление на возврат. В заявлении необходимо указать реквизиты платежной карты, на которую необходимо зачислить деньги, подлежащие возврату. По всем вопросам оформления возврата обращайтесь к нашим консультантам по тел: 044 383 47 27

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner